Cadeaupakketten
Waar kan ik actuele informatie van onze order vinden?
We hebben u via e-mail voorzien van een orderbevestiging en factuur. In deze mail staat een link naar de omgeving waar u de actuele informatie van uw order kunt vinden. U kunt ook via deze link doormiddel van het invullen van uw ordercode (CPP gevolgd door 5 cijfers) in combinatie met uw postcode de actuele status van uw order bekijken.
Hoe vraag ik een offerte aan? En plaats ik een order als ik een cadeaupakketten offerte aanvraag?
Zodra u uw keuze heeft gemaakt uit onze cadeaupakketten, is het heel eenvoudig om via onze site het pakket van uw keuze direct te bestellen en af te rekenen of een vrijblijvende offerte aan te vragen. U klikt het pakket van uw keuze aan en vult onder de pakketfoto het door u gewenste aantal in. Vervolgens klikt u op ‘Voeg toe aan uw offertemandje’. U ziet een nieuw scherm waarin u het aantal kunt controleren en indien gewenst kunt aanpassen. Vervolgens drukt u op ‘verder met mijn aanvraag’ om alle gegevens vervolgens in te vullen (tenzij u verder wilt winkelen en andere pakketten wenst toe te voegen).
In de volgende stap laten wij u een samenvatting van uw product keuze, aantal, (transport)wensen en gegevens zien en vragen wij u deze goed te controleren en te kiezen voor een vrijblijvende offerte of om direct te bestellen en te betalen.
Uw aanvraag wordt pas opdracht indien u de cadeaupakketten offerte akkoord geeft middels een klik op de groene knop ‘Offerte accorderen’ die u in de mail vindt. Daarnaast is het mogelijk om uw bestelling definitief te maken door deze direct te betalen via de link bij uw offerte.
Hoe weet ik zeker dat mijn cadeaupakketten opdracht in goede orde ontvangen is?
Indien wij uw opdracht ontvangen, ontvangt u, op werkdagen tussen 09.00u- 17.00u, binnen 30 minuten een orderbevestiging van uw opdracht. Niet ontvangen binnen 30 minuten? Stuur dan een mail naar klantenservice@cadeaupakkettenplaza.nl.
Hoe worden de cadeaupakketten geleverd?
Bij een groot aantal cadeaupakketten met centrale levering op één adres, leveren de cadeaupakketten op wegwerppallets en op de begane grond tot over de eerste drempel. We verpakken de pakketten in feestelijke geschenkdozen, tenzij anders aangegeven of met u overeengekomen. Indien u voor leveringen op meerdere particulieren adressen heeft gekozen worden de pakketten middels pakketpost geleverd. Tot 10 adressen kunt u de gewenste adressen direct op onze site ingeven. Meer dan 10 adressen? Dan kunt u op onze site kunt u een excelbestand downloaden, vervolgend vult u het bestand in en load u het bestand weer op. Huis-aan-huiszendingen verzenden wij i.v.m. breukgevoeligheid alleen op uw eigen risico!
Zijn de prijzen van de cadeaupakketten inclusief of exclusief BTW?
Al onze cadeaupakketten zijn zowel excl. BTW (Voor bedrijven) als incl. BTW (Voor particulieren) geprijsd.
Wat zijn de transportkosten voor bestellende bedrijven?
De transportkosten voor orders onder € 600,00 excl. BTW zijn € 18,95 excl. BTW. Orders boven € 600,00 excl. BTW worden gratis geleverd op één adres in Nederland. Voor de Waddeneilanden gelden andere tarieven. Voor verzending naar individuele zakelijke en/of particulieren adressen rekenen wij € 5,95 excl. BTW per pakket/per adres. Voor meerdere pakketten op één adres geldt het tarief van € 18,95 excl. BTW (Indien de orderwaarde onder € 600,00 excl. BTW is, is de orderwaarde per adres meer dan € 600,00 excl. BTW dan leveren gratis, met uitzondering van de Waddeneilanden). Het huis-aan-huis verzenden is, i.v.m. breukgevoelige inhoud, voor uw eigen risico. Voor de verzending van brievenbuspakketten rekenen wij €3,95 excl. BTW. De eventuele transportkosten worden vermeld op uw vrijblijvende offerte en tonen wij tijdens het bestelproces.
Wat zijn de transportkosten voor bestellende consumenten?
De transportkosten voor orders onder € 726,00 incl. BTW zijn € 22,93 incl. BTW. Orders boven € 726,00 incl. BTW worden gratis geleverd op één adres in Nederland. Voor de Waddeneilanden gelden andere tarieven. Verzending naar individuele zakelijke en/of particulieren adressen kost € 7,20 incl. BTW per pakket/per adres. Voor meerdere pakketten op één adres geldt het tarief van € 22,93 incl. BTW (Indien de orderwaarde onder € 726,00 incl. BTW is, is de orderwaarde per adres meer dan € 726,00 incl. BTW dan leveren gratis, met uitzondering van de Waddeneilanden). Het huis-aan-huis verzenden is, i.v.m. breukgevoelige inhoud, voor uw eigen risico. Voor de verzending van brievenbuspakketten rekenen wij €4,78 incl. BTW.
Kunnen we onze bestelling ook afhalen?
We hanteren geen standaard Cash & Carry formule. Indien u uw bestelling wenst op te halen, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice en te vragen naar de mogelijkheden.
Tot wanneer kan ik cadeaupakketten bestellen?
U kunt uw cadeaupakketten het hele jaar bestellen, zolang de voorraad strekt. Wij adviseren u dat indien u meer dan 50 cadeaupakketten nodig heeft, u uw bestelling niet te lang uitstelt, dit om teleurstellingen te voorkomen.
Hoe weet ik of een bepaald cadeaupakket nog op voorraad is?
Alle cadeaupakketten op onze site, zijn op dit moment op voorraad. Wij verwerken orders op basis van binnenkomst. Een pakket dat uitverkocht raakt, wordt direct voorzien van een uitverkocht banner of direct van de site verwijderd.
Weet u of de bezorging van de cadeaupakketten in de ochtend of middag zal plaatsvinden?
Nee, dat weten we helaas niet. Onze transporteurs leveren van 08.00 – 18.00u. Helaas kunnen we niet aangeven, ook niet bij benadering, hoe laat de cadeaupakketten bestelling op de door u gekozen dag zal arriveren. Indien u niet aanwezig bent om uw bestelling in ontvangst te nemen en als onze chauffeur op een later tijdstip terug dient te komen, kunnen hier kosten aan verbonden zitten.
Kan ik de inhoud van de cadeaupakketten op de site veranderen of een pakket volledig zelf samenstellen?
Bij de meeste pakketten is dat mogelijk. De voorwaarden zijn een minimale afname van 100 dezelfde cadeaupakketten. Indien u 100 of meer cadeaupakketten nodig heeft, kunt u uw wensen kenbaar maken aan ons verkoopteam per e-mail of per telefoon. Wij gaan dan samen met u op zoek naar de beste invulling van uw wensen om zo het best passende cadeaupakket voor u en uw medewerkers, collega’s en/of relaties samen te stellen.
Kan ik een kaart of brief, of de kaart of brief van de directie, in het pakket worden verpakt?
Ja, dat is mogelijk. In het bestel of offerteproces kunt u de keuze voor de voorkant van de kaart maken en de tekst geheel zelfstandig vormgeven. Ook is het mogelijk om vanaf 100 dezelfde cadeaupakketten zelf een kaart of brief bij ons aan te leveren, we ontvangen de kaart of brief dan graag z.s.m. en ruim voor de door u gewenste afleverdatum. Indien u een eigen kaart of brief wenst aan te leveren, kunt dit het beste direct af stemmen met onze klantenservice. Voor het printen en verpakken van de kaart via onze site rekenen wij € 1,45 excl. BTW (€ 1,76 incl. BTW). Voor het printen en verpakken van een brief rekenen wij € 0,50 excl. BTW (€ 0,61 incl. BTW). Voor het verpakken van een aangeleverde kaart of brief rekenen wij € 0,50 excl. BTW (€ 0,61 incl. BTW).
Kunnen de cadeaupakketten ook op particuliere adressen (Huis-aan-huis) geleverd worden?
Ja, dat is mogelijk. Voor grotere pakketten (huis-aan-huis leveringen) binnen Nederland rekenen wij € 5,95 excl. BTW (7,20 incl. BTW) per pakket/per adres. Voor brievenbus zendingen (huis-aan-huis leveringen) rekenen wij € 3,95 excl. BTW ( € 4,78 incl. BTW). per pakket/per adres. Tarieven voor buitenland zijn maatwerk en geschieden op basis van maatwerk offerte. De totale kosten worden door ons systeem berekend en worden vermeld in onze vrijblijvende offerte. Let wel op welke pakketten u uitkiest om per post te laten verzenden, dit i.v.m. breukgevoeligheid. Wij willen natuurlijk alle pakketten graag voor u verzenden, maar wij kunnen helaas geen garantie geven op deze zendingen. Laat u desgewenst adviseren door onze klantenservice. Daarnaast willen wij u met klem attenderen op het feit dat wij geen invloed hebben op de bezorgdatum van postzendingen. Wij leveren de pakketten tijdig aan bij de post verzenders aan, maar zijn dan afhankelijk van de verwerkingstijd van de verzenders. Indien u een emailadres invult op uw excelsheet, ( te downloaden van af 10 adressen tijdens het bestelproces) ontvangt u een track en trace code op het moment dat deze gescand wordt.
Schade/breuk/overschrijding levertermijn: Indien cadeaupakketten op uw verzoek verzonden worden middels pakketpost (O.a. middels DPD, DHL, PostNL, PACKS) rust het volledige risico op schade/breuk/overschrijding levertermijn bij u als opdrachtgever. Tevens wijzen wij andere eventuele voortvloeiende schades door schade/breuk/overschrijding van levertermijn volledig van de hand. Wij leveren correct, tijdig en schadevrij aan bij deze vervoerders. Pakketten met schade worden niet kosteloos opnieuw geproduceerd, geleverd en verzonden. Schade/breuk/overschrijding geven geen recht op enige vergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
Heeft u ook een brochure waarin we de cadeaupakketten kunnen bekijken?
Op onze site treft u een zeer ruim assortiment van meer dan 500 verschillende cadeaupakketten aan. Door dit grote aanbod is het onmogelijk om een actuele brochure van de cadeaupakketten te maken en te verzenden. Onze cadeaupakkettencollectie bestaat uit 7 prijscategorieën. Hier kunt u het meest aantrekkelijke cadeaupakket op basis van uw wensen en budget selecteren. Met onze verfijn-module kunt u uw keuze verder verfijnen. Tevens is het mogelijk om eenvoudig de afbeelding van het cadeaupakket te printen en eventueel door te sturen aan één of meerdere collega’s. Wij vertrouwen erop dat u met deze functies een uitstekend cadeaupakket uit ons ruime assortiment kunt selecteren. Wij verzorgen uw bestelling graag!
Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?
Als uw vraag er niet bij staat verzoeken wij u contact met onze klantenservice op te nemen.
Algemeen
Hoe wordt er omgegaan met klachten? (Bedrijven)
Ondanks alle inspanningen die Cadeaupakkettenplaza.nl verricht om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering – wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech. Mocht u een wens tot verbetering of een klacht hebben omtrent onze producten en/of diensten, kunt u dit – bij voorkeur via het contactformulier – aan ons kenbaar maken. Wij zorgen altijd voor een voor u passende oplossing.
Onze klantenservice beantwoordt uw e-mail binnen 48 uur.
Kijkt u voor meer informatie in onze Algemene Voorwaarden Bedrijven.
Hoe wordt er omgegaan met klachten? (Consumenten)
Ondanks alle inspanningen die Cadeaupakkettenplaza.nl verricht om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering – wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech. Mocht u een wens tot verbetering of een klacht hebben omtrent onze producten en/of diensten, kunt u dit – bij voorkeur via het contactformulier – aan ons kenbaar maken.
Onze klantenservice beantwoordt elke binnengekomen e-mail binnen binnen 48 uur.
Goed om te weten: Cadeaupakkettenplaza.nl is lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Alle leveringen geschieden volgens de strenge kwaliteitseisen en voorwaarden die de Thuiswinkel Organisatie aan haar leden stelt. Zo bent u, en zijn uw ontvangers, gegarandeerd van een juiste afhandeling van uw order. Ook bij eventuele klachten of geschillen kunnen consumenten terugvallen op deze voorwaarden. Kijkt u voor meer informatie in onze Algemene Voorwaarden Consumenten. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of bij het Europese Online geschillenplatform (ODR).
Prijzen incl. BTW; Prijzen voor de consument?
Onze producten zijn zowel inclusief als exclusief BTW geprijsd. Als zakelijke besteller (niet BTW plichtig) gaat u uit van het exclusief BTW tarief en als consument (BTW plichtig) gaat u uit van het inclusief BTW tarief.
Prijzen excl. BTW; Prijzen voor bedrijven?
Onze producten zijn zowel inclusief als exclusief BTW geprijsd. Als zakelijke besteller (niet BTW plichtig) gaat u uit van het exclusief BTW tarief en als consument (BTW plichtig) gaat u uit van het inclusief BTW tarief.
Herroepingsrecht Consumenten
Consumenten: Lees meer, vanaf artikel 6.
Hoe is het geregeld met de garantie?
De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van u, als consument. Wettelijke garantie houdt in dat de producten moeten beantwoorden aan uw redelijke verwachtingen. Mochten de fabrieksgaranties geen uitkomst bieden, dan zorgt Cadeaupakkettenplaza.nl voor een voor u passende oplossing.
Voorwaarde is wel dat we in gelegenheid wordt gesteld de klacht te beoordelen en dat het bestelnummer bekend is.
Om aanspraak te maken op de garantie zendt u een e-mail aan: klantenservice@cadeaupakkettenplaza.nl met daarin de vermelding van het probleem. Cadeaupakkettenplaza.nl zal u binnen 2 werkdagen laten weten hoe te handelen.
Een product kan altijd op kosten van de consument (of uw bedrijf) retour gezonden worden naar ons. Na ontvangst zal Cadeaupakkettenplaza.nl kosteloos u een vervangend of gerepareerd artikel toezenden.
Bekijkt u onze ‘Algemene Voorwaarden consumenten‘ of ‘Algemene voorwaarden bedrijven‘ voor de uitgebreide toelichting.